CityOn single logo
Γραμμή Δημότη: 15691

Στο MyKEPlive o Δήμος Φυλής για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσεων

Αναρτήθηκε στις 29/03/2021, στην κατηγορία Νέα & Δελτία Τύπου

Ένα ακόμη βήμα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του Πολίτη κάνει ο Δήμος Φυλής με την ένταξή του στο MyKEPlive για εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση, στο οποίο εντάχθηκε και σήμερα Δευτέρα 29 Μαρτίου τέθηκε επιτυχώς σε εφαρμογή.

Ti είναι το myKEPlive και πως λέιτουργεί:

Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και  εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός,  μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

O πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet). Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του.

Tα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι

α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία

β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες

γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας. «Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής. Η ενδεικτική βιντεοκλήση που έγινε με το ΚΕΠ αρχικά χρησιμοποίησε διερμηνέα.

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού. οι οποίοι μάλιστα θα ενημερώνουν και θα παραπέμπουν τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται:

η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου

η ανανέωση δελτίου ανεργίας,

η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης,

η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και

η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Με το νέο σύστημα η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση µε τέτοιον τρόπο ώστε να µη συµπίπτουν τα ραντεβού του µε τα ραντεβού µε άλλον πολίτη.

Πρακτικά ο πολίτης θα µπορεί να εξυπηρετηθεί και από υπάλληλο ΚΕΠ άλλης περιοχής από τη δική του, εκτός εάν πρόκειται για δηµοτικές υπηρεσίες του ΟΤΑ στον οποίο ανήκει.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.

MyKEPlive: Ποιες υπηρεσίες αναλαμβάνει

Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

  • Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
  • Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται , διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία